Zmiana organizacji pracy w Urzędzie Miasta

Od 12 października, we wtorki, wydłuży się czas pracy referatów Komunikacji oraz Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności. Będzie też działał punkt informacyjno-konsultacyjny.

Od dzisiejszego wtorku zmienia się organizacja pracy urzędu w budynku przy ul. Waszyngtona 5. Referat Komunikacji oraz Referat Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności Wydziału Spraw Obywatelskich będą przyjmowały interesantów w każdy wtorek w godz. 7:30 – 17:00. Interesanci nadal są proszeni o umówienie wizyty (nie dotyczy odbioru dowodów osobistych).

W tych samych godzinach, w każdy wtorek, będzie pracował punkt informacyjno-konsultacyjny Urzędu Miasta, także w budynku przy ul. Waszyngtona 5. Punkt, tak jak do tej pory, będzie zajmował się udzielaniem informacji dotyczących funkcjonowania jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz sposobu załatwiania spraw, wydawaniem druków i formularzy niezbędnych do załatwiania spraw w urzędzie oraz udzielaniem ogólnych informacji o sposobie ich wypełnienia.

Przypominamy, że od 4 października interesanci mają możliwość złożenia pism lub korespondencji w Kancelarii w budynku głównym Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13, która jest czynna w godz. 7:30 – 15:30.

W tych samych godzinach czynne jest biuro podawcze Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Focha 19/21. W USC interesanci mają możliwość złożenia korespondencji związanej z aktami stanu cywilnego.

cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa