Budżet obywatelski – nabór wniosków do VI edycji

W poniedziałek, 6 maja, rozpocznie się nabór propozycji zadań do VI edycji budżetu obywatelskiego. Potrwa do 27 maja.

Zadania można składać na dwa sposoby – na papierze lub elektronicznie. Papierowy formularz – dostępny na stronie www.konsultacje.czestochowa.pl – wypełniamy i składamy w kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej lub wysyłamy pocztą na adres Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13.

Drogą elektroniczną zadania zgłaszamy za pośrednictwem generatora wniosków na stronie https://budzet.czestochowa.um.gov.pl:81 Aby wypełnić wniosek przez internet, bez wychodzenia z domu, wystarczy posiadać adres mailowy, który służy do potwierdzenia złożenia zadania.

Do tej pory, w ramach czterech zakończonych edycji budżetu obywatelskiego, miasto zrealizowało ponad 400 zadań. W ramach V edycji realizowane są kolejne 123 projekty, które jesienią ubiegłego roku wygrały w głosowaniu.

Harmonogram tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie http://konsultacje.czestochowa.pl/

Szczegółowe informacje można uzyskać także w siedzibie Referatu Partycypacji i Konsultacji Społecznych Wydziału Polityki Społecznej UM (ul. Focha 19/21, pokój 32), pod numerem telefonu (34) 370 74 97, 98 lub wysyłając wiadomość na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa