Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ma swoje logo

Jego projekt wyłoniono w drodze konkursu. Logo miało być m.in. funkcjonalne i uniwersalne – tak, żeby dało się je wykorzystać w różnych formatach, papierowych i elektronicznych.

Konkurs zorganizował Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta wraz z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Częstochowie. Celem było uzyskanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej Komisji – m.in. w materiałach informacyjnych, promocyjnych, popularyzatorskich, w serwisach internetowych, na plakatach, folderach czy w prezentacjach.

Logo musiało być m.in. pomysłowe, uwzględniające zagadnienia dotyczące profilaktyki uzależnień, oddające charakter działalności Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, funkcjonalne (łatwe do wykorzystania w różnych formatach) i czytelne. Należało je opracować w pełnym kolorze, jak i w kolorze czarno-białym. Czas na dostarczanie prac konkursowych był do 2 grudnia.

Zwycięskim projektem okazał się ten autorstwa Katarzyny Micińskiej. Dyplom oraz nagrodę – tablet graficzny – laureatka odebrała 29 grudnia w siedzibie Komisji.

cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa