Drugim etapem kampanii była współpraca z uczelnią, gdzie odbył się cykl 4 spotkań poświęconych tematyce nowotworowej. Wzięło w nim udział ok. tysiąca uczniów.
Projekt powstał przy porozumieniu kilku podmiotów: Centrum Medycznego Primoderm, ZSPMiR „Reymonta”, Wydziału Nauk o Zdrowiu UJD oraz Centrum Obsługi Inwestora UM.
Uroczyste podsumowanie było okazją do wręczenia podziękowań koordynatorom akcji. Słowa uznania należały się: dyrektorowi Zespołu Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta Dariuszowi Zającowi, nauczycielowi Arkadiuszowi Klubie i uczniom Reymonta Katarzynie Król, Julii Słuszniak i Jakubowi Kwiatkowskiemu, ze strony UJD - prodziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu UJD dr Magdalenie Mydze-Nowak; ze strony Urzędu Miasta Annie Tymoshenko z Centrum Obsługi Inwestora i wreszcie dr Kamili Ociepie – prelegentce, specjalistce z Centrum Medycznego Primoderm.
Projekt 30/2/1 odbywał się ramach miejskiego programu „Teraz Lepsza Praca”.
cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa