W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku będą przeprowadzały badanie satysfakcji pasażera.
Badanie rozpocznie się 02 sierpnia 2021 roku i będzie przeprowadzone zarówno w formie ankiety elektronicznej, jak i wywiadu tradycyjnego realizowanego na pokładach pociągów przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego. Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta.
Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie Kolei Śląskich.
cz.info.pl; źródło: Informacja prasowa