Koleje Śląskie zbierają opinie o świadczonych usługach

Zasięg siatki połączeń Kolei Śląskich daje doskonałe możliwości komunikacyjne. Blisko 400 pociągów uruchamianych w ciągu doby z jednej strony stanowi ogromny potencjał, z którego na co dzień mogą korzystać wszyscy mieszkańcy Śląska, a z drugiej jest również wielowymiarowym wyzwaniem dla ekspertów spółki, którzy nieustannie pracują nad najwyższą jakością świadczonych usług.

Pomimo epidemii i wprowadzenia ograniczeń w funkcjonowaniu komunikacji publicznej w Polsce, miniony rok w działaniach Kolei Śląskich nie zmienił na pewno jednej rzeczy, faktu, że to pasażer oraz jego komfort i satysfakcja z podróży są dla przewoźnika najważniejsze.

W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku będą przeprowadzały badanie satysfakcji pasażera.

Badanie rozpocznie się 02 sierpnia 2021 roku i będzie przeprowadzone zarówno w formie ankiety elektronicznej, jak i wywiadu tradycyjnego realizowanego na pokładach pociągów przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego. Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta.

Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie Kolei Śląskich.

cz.info.pl; źródło: Informacja prasowa