Zmiany w obsłudze Centrum Usług Komunalnych

Centrum Usług Komunalnych zmieniło numery telefonów i wprowadza zmiany w obsłudze mieszkańców. Sprawy związane z opłatami za odpady będą załatwiane przy ul. Nowowiejskiego a te dotyczące odbioru odpadów, pojemników i deklaracji – przy alei Wolności.

W celu usprawnienia obsługi mieszkańców, od 11 maja obowiązują nowe zasady załatwiania spraw. Wszystkie sprawy związane z:

  • odbiorem odpadów
  • dostawami pojemników na odpady
  • składaniem deklaracji

można załatwić w budynku przy alei Wolności 30. (tzw. Willa Generała, róg ul. Focha i alei Wolności - wejście poprzez furtkę od strony alei Wolności) - następnie należy kierować się na tył budynku i skorzystać z dzwonka, po którym pracownik CUK otwiera i pomaga załatwić sprawę.

Z kolei wszystkie sprawy związane z opłatami za odbiór odpadów, tj,

  • saldo konta
  • indywidulany numer konta
  • sprawy windykacyjne

są załatwiane w budynku przy ul. Nowowiejskiego 10/12.

Z uwagi na trwającą ciągle epidemię mieszkańcy proszeni są o uprzednie umawianie się na spotkania poprzez informacje telefoniczną pod numerem 34 322 60 37 bądź drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Centrum Usług Komunalnych pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.

HARMONOGRAM ODPADÓW KOMUNALNYCH
Harmonogram można sprawdzić na stronie Centrum Usług Komunalnych. Poszczególne wykazy dostępne są w odpowiednich zakładkach, z podziałem na zabudowę jedno- i wielorodzinną. Osobno można też sprawdzić harmonogramy dla firm i instytucji. Oprócz terminarzy wywozu odpadów komunalnych terminarz zawiera informacje na temat zbiórki odpadów zielonych, problemowych oraz biodegradowalnych i popiołu.

cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa