Poza tym pracownicy, którzy już wrócili do pracy, muszą obsłużyć najpilniejsze sprawy, które wpłynęły w ostatnim czasie do referatu drogą pocztową lub elektroniczną. W korespondencji z Referatem Komunikacji możliwe jest korzystanie z elektronicznej platformy E-PUAP, SEKAP lub z tradycyjnej przesyłki pocztowej. W celu uzyskania informacji możliwy jest także kontakt mailowy.
Referat Komunikacji prosi o zrozumienie i cierpliwość. Referat w czasie pandemii, do momentu wystąpienia problemów związanych z ogniskiem koronawirusa, obsługiwał dużą – jak na panujące ograniczenia epidemiczne – liczbę osób. Z danych porównawczych wynika, iż była to liczba większa niż w urzędach miast porównywalnej wielkości.
Referat zajmujący się rejestracją pojazdów i prawami jazdy chce jak najszybciej wrócić do sprawnej i płynnej obsługi interesantów, co będzie możliwe po powrocie do pracy reszty obecnie chorych lub znajdujących się na kwarantannie pracowników.
Na razie Urząd Miasta przeprasza za niedogodności, które będą się jeszcze przez pewien czas pojawiać przy załatwianiu spraw realizowanych przez Referat Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich UM Częstochowy.
Powrót do w pełni normalnej pracy i obsługi wszystkich interesantów „na bieżąco” możliwy będzie po zniesieniu wszystkich obecnych obostrzeń i zakończeniu stanu epidemii.
cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa