Mimo stosowania reżimu sanitarnego w czasie obsługi, ostatnio w Referacie Komunikacji doszło do zachorowań, w tym związanych z koronawirusem. Dlatego Wydział musi czasowo ograniczyć liczbę osób zapisywanych w celu osobistego załatwienia sprawy w urzędzie (w tym w przyszłym tygodniu), ponieważ notuje duże braki kadrowe wśród osób posiadających certyfikaty dostępu do ogólnopolskich baz danych.
Przepraszając za okresowe utrudnienia oraz możliwe wydłużenie dotychczasowych terminów załatwiania spraw związanych głównie z rejestracją pojazdów, UM liczy jednocześnie na zrozumienie sytuacji.
Przypominamy adres poczty elektronicznej Wydziału Spraw Obywatelskich UM, polecając tę formę kontaktu w przypadku problemów z dodzwonieniem się do Referatu Komunikacji:
W celu załatwienia sprawy możliwe jest oczywiście także korzystanie z elektronicznej platformy E-PUAP, SEKAP lub korzystanie z tradycyjnej przesyłki pocztowej.
Poradnik interesanta – do kategorii spraw związanych z rejestracją pojazdów TUTAJ.
Poradnik interesanta – do kategorii spraw związanych z prawami jazdy TUTAJ.
cz.info.pl; źródło: BP UM Częstochowa