PGNiG - nowe zasady obsługi w związku z pandemią koronawirusa

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.

– Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

– Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr (22) 515 15 15 – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
• zawarcie nowej umowy gazowej;                      
• podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
• podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
• kontrolę bieżącego salda płatności;
• obsługę płatności elektronicznych;
• wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
• zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;
• zmianę grupy taryfowej;
• przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
• kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
• zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
 
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta,  dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

cz.info.pl; źródło: Informacja prasowa

* W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinie PGNiG prosi o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.