Horror w hotelu czyli bez kultury ani rusz

Ruszyła kampania edukacyjna: „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”. Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na „trudne” zachowania dzieci w hotelach. 

Dobrze pomyślane, bo bez kulturalnego rodzica nie ma kulturalnej latorośli. Kampania „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko” jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.

W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty.

- W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych „kłopotliwych” zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej – mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.

Savoir-vivre to podstawa udanego pobytu w hotelu
W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”, który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre'u rodzinom z dziećmi.

- Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo – podkreśla Violetta Hamerska.

Animacja „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”
W temat odpowiedniego zachowania w hotelach wprowadzi rodziców krótka animacja przygotowana w ramach kampanii „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”. Dodatkowo wskazówki i porady na temat tego, jak zachowywać się w hotelu, żeby nie przeszkadzać innym gościom i mieć tylko najlepsze wspomnienia z pobytu, będą także publikowane na profilu kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie na Facebooku.

Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie
Hotel Przyjazny Rodzinie to ogólnopolska kampania i konkurs, którego celem jest ocena i promocja obiektów hotelowych, tworzących atrakcyjne warunki wypoczynku i pobytu dla rodzin z dziećmi w różnym wieku.

W ciągu 8 lat w ramach projektu oceniono i przyznano certyfikaty 523 obiektom hotelowym. W tym czasie członkowie kapituły konkursowej przejechali 388.360 km, aby dotrzeć do audytowanych hoteli. Obecnie trwa już VIII edycja, której wynikiem będzie przyznanie statuetek i certyfikatów Hotel Przyjazny Rodzinie obiektom, które biorą udział w konkursie.

Informacje dodatkowe
Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
· najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
· najlepszy hotel miejski dla rodziny
· najlepszy pensjonat dla rodziny
· najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
· najlepszy hotel sieciowy miejski dla rodziny
· najlepszy hotel sieciowy na wypoczynek dla rodziny

Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.

Więcej na stronie: www.rodzinawhotelu.pl

cz.info.pl; źródło: POT