Jak z pomocą platformy WhitePress prowadzić link building w Polsce i za granicą, w jaki sposób pasywnie i aktywnie zarabiać na publikacjach, zlecać treści content marketingowe zgodnie z dobrymi praktykami czy wykorzystać zaawansowana analitykę?
Na te pytania odpowiada kurs SEO & Content Marketing. To 28 filmów wideo i 5 modułów, które przeprowadzą Cię przez platformę i pozwolą dokładnie poznać jej możliwości.
- Tworząc ten kurs, chcieliśmy przede wszystkim opracować kompleksowy materiał edukacyjny dotyczący naszej platformy, który pozwoli użytkownikom w łatwy i wygodny sposób - w formie wideo - przyswoić nowe umiejętności i lepiej poznać funkcje, a co za tym idzie, prowadzić efektywniejsze kampanie content marketingowe. WhitePress jest obecnie liderem na rynku i niewielu jest w Polsce marketerów czy specjalistów SEO, którzy o platformie nie słyszeli. Jednym z naszych celów jest udostępnianie wszystkim zainteresowanym maksimum wiedzy o tym, jak skutecznie prowadzić działania w WhitePress - komentuje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePress.
Dodatkowo, po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat, który nie tylko jest świadectwem ukończenia szkolenia, ale też realnym potwierdzeniem zdobytych umiejętności. - To szczególnie istotne dla nowicjuszy, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży i starają się o wymarzoną pracę. Ponieważ większość działów marketingu i SEO oraz agencji korzysta z WhitePress, przyszły pracodawca na pewno doceni zaangażowanie i chęć rozwoju kandydata, gdy zobaczy w CV certyfikat ze znajomości platformy– dodaje Paweł Salomon, prowadzący kurs i Product Owner, WhitePress.
Kto może wziąć udział w kursie online?
Lekcje dostosowane są do początkujących i tych zaawansowanych użytkowników platformy. Przygotowanych zostało 5 modułów. Pierwszy – podstawowy, ma na celu uporządkować wiedzę na poziomie basic. Drugi etap dotyczy kwestii związanych z publikacjami. W 3 module poruszone zostaną tematy dotyczące zarządzania treściami. W przedostatnim, 4 poziomie omawiane będą płatności i raportowanie, czyli dla niektórych najważniejsze elementy takie jak: wyniki, dane liczbowe i analizy. A na sam koniec porady i wskazówki, które na pewno się przydadzą.
- Kurs jest stworzony tak, aby każdy mógł wziąć w nim udział. Będzie przydatny zarówno dla tych, którzy już korzystają już z platformy, jak i dla początkujących. Wielu reklamodawców, mimo posiadania konta, nie zna różnych przydatnych funkcji, które mogą usprawnić ich pracę. To było dla nas punktem wyjścia, dlatego też przygotowaliśmy zagadnienia pojawiające się w szkoleniu w taki sposób, by odpowiedzieć w nich na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania – dodaje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePress.
Więcej informacji o kursie znajduje się na stronie TUTAJ.
Patroni medialni projektu: Admonkey, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Poradnik Przedsiębiorcy, HR Polska.
cz.info.pl; źródło: Informacja prasowa WhitePress